• Club de lectura en línia - dimecres 5 de juny a les 19 h.

• Club de lectura presencial - dilluns 3 de juny a les 19 h.

📌 Associació  Kvartirnik- Carrer Villarroel, 79, Barcelona

Ens acompanyarà Andrea Rovira, editora d'Edicions del Periscopi.

• Qui és la veritable protagonista del llibre?

• Qui domina les accions de l'Ada? Qui és el responsable dels nostres actes?

• Neurodivergència o salut mental? El llibre romantitza els problemes de salut mental?

➤ L'aforament del club de lectura presencial serà de 25 places.

➤ Us podeu apuntar als dos clubs de lectura

➤ En cas que hàgiu reservat una plaça, però finalment no pugueu assistir a algun dels clubs, si us plau, feu-nos-ho saber enviant un correu a info@clubmedusa.cat o escrivint-nos un missatge al nostre compte d'Instagram, per poder alliberar la vostra plaça.

➤ Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres a través del correu info@clubmedusa.cat

Vols portar un acompanyant al club de lectura?

Els acompanyants dels membres del Club Medusa poden gaudir d'un 50% de descompte en el preu de l'entrada dels clubs de lectura. Per aconseguir-lo caldrà que introdueixin el codi AMICDELCLUB abans de finalitzar la compra de la seva entrada.