• Club de lectura en línia - dimecres 4 de setembre a les 19 h.

• Club de lectura presencial - divendres 6 de setembre a les 19 h.

📌 Associació  Kvartirnik- Carrer Villarroel, 79, Barcelona

🥟Tastarem els famosos "pastelitos" de l'Ana.

• Immigració

Quins reptes concrets afronta l'Ana com a immigrant? I en Juan i en César? Quina ressonància té la seva història en la societat i la política actuals?

• Família

La família és extremadament important tant per a enJuancom per a l'Ana. Com es modelen les seves vides per la família, els deures que els imposen i les expectatives que tenen sobre cadascun d'ells? Què sacrifiquen per les seves famílies?

• Les dones de la novel·la

"Dominicana" és, en molts sentits, la història de com l'Ana es fa adulta. Com canvia i creix al llarg d'aquestes pàgines? L'Ana et recorda a alguna dona de la teva vida? L'Ana té una relació molt complicada amb la Marisela i la Caridad. Què tenen en comú aquestes tres dones i en què es diferencien? A quins reptes s'enfronten com a dones immigrants? Creus que comportament de la Marisela i la Caridad cap a l'Ana és justificable?

➤ L'aforament del club de lectura presencial serà de 25 places.

➤ Us podeu apuntar als dos clubs de lectura

➤ En cas que hàgiu reservat una plaça, però finalment no pugueu assistir a algun dels clubs, si us plau, feu-nos-ho saber enviant un correu a info@clubmedusa.cat o escrivint-nos un missatge al nostre compte d'Instagram, per poder alliberar la vostra plaça.

➤ Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres a través del correu info@clubmedusa.cat

Vols portar un acompanyant al club de lectura?

Els acompanyants dels membres del Club Medusa poden gaudir d'un 50% de descompte en el preu de l'entrada dels clubs de lectura. Per aconseguir-lo caldrà que introdueixin el codi AMICDELCLUB abans de finalitzar la compra de la seva entrada.