Entre somnis, realitats, mares,
filles, dolçor i amargor

No ho proveu a casa

Club de lectura en línia

Divendres 3 de maig a les 19 h.

Club de lectura presencial

Dilluns 6 de maig a les 19 h.

📌 Associació  Kvartirnik - Carrer Villarroel, 79, Barcelona

Formulario Responsivo

Participa en el club de lectura

Esperem que estigueu gaudint de la lectura d'abril!

En aquesta pàgina trobareu tota la informació sobre els Clubs de Lectura de No ho proveu a casa.

Com sempre, comptem amb dues dates:

Club de lectura en línia - divendres 3 de maig a les 19:00 h

Club de lectura presencial - dilluns 6 de maig a les 19 h.
En aquest cas, ens acompanyarà l'editora de Godall, Matilde Martínez.

Novament, durem a terme el club de lectura presencial a l'espai Kvartirnik (C/ de Villarroel, 79, 08015, Barcelona).

L'Associació KVARTIRNIK, situada a Barcelona, és un lloc on es realitzen diverses activitats culturals. Els esdeveniments tenen objectiu de proporcionar una còmoda integració als emigrants de parla russa a Catalunya, a més de proporcionar un lloc per a aprendre de manera autònoma, conèixer a gent nova i establir connexions personals amb la finalitat de crear una comunitat de persones.

- L'aforament del club de lectura presencial serà de 25 places.

- Us podeu apuntar als dos clubs de lectura

- En cas que hàgiu reservat una plaça, però finalment no pugueu assistir a algun dels clubs, si us plau, feu-nos-ho saber enviant un correu a info@clubmedusa.cat o escrivint-nos un missatge al nostre compte d'Instagram, per poder alliberar la vostra plaça.

- Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres a través del correu info@clubmedusa.cat

Vols convidar algú?

Si vols portar un acompanyat al club de lectura, pots compartir amb aquest lector el codi de descompte que et facilitem a continuació perquè l'apliqui a l'hora de comprar la seva entrada.

CODI: PERILLOSAMENT