• Club de lectura en línia

Divendres 3 de maig a les 19:00 h

• Activitat presencial d'Open Decks

🗓 Dimarts 2 de juliol a les 20:00 h
    📌 CASA FIGARI - Carrer del Torrent de l'Olla, 141, Barcelona

Aquesta activitat tindrà lloc a un dels espais que acull música jazz en directe a Barcelona. Després de d'una breu presentació de l'espai podrem gaudir d'una sessió d'Open Decks.

Què vol dir OpenDecks? Es tracta d'una sessió de tocadiscs obert en la qual tothom està convidat a portar els seus propis discs de jazz per escoltar-los en conjunt.

⚠️consumició obligatòria⚠️
    L'accés a l'activitat és lliure, però cal fer una consumició obligatòria.

📚No cal haver llegit el llibre📚
    Aquesta activitat està pensada per acostar-nos a la música jazz des d'una altra perspectiva. Tot i que comentarem el llibre, tothom està convidat a gaudir d'aquesta experiència.

• Infància
    Quin és retrat de les relacions parentals en els contes i com afecten aquestes relacions als personatges? Com es representa la infància en els contes i com fan front els personatges al fet de créixer?

• Vides alternatives
    Com s'utilitza el realisme màgic dins del llibre? Quin paper tenen les vides alternatives i els "altres jo" dels protagonistes dels contes? Com interfereix la incertesa i el destí en la vida dels personatges?

• Rebuig
    Com fan front els personatges al rebuig, tant d'uns altres com de si mateixos, i com busquen l'acceptació? Quina reflexió en treus sobre el paper de la responsabilitat i les cures en les relacions familiars i socials.

➤ L'aforament del club de lectura presencial serà de 25 places.

➤ Us podeu apuntar als dos clubs de lectura

➤ En cas que hàgiu reservat una plaça, però finalment no pugueu assistir a algun dels clubs, si us plau, feu-nos-ho saber enviant un correu a info@clubmedusa.cat o escrivint-nos un missatge al nostre compte d'Instagram, per poder alliberar la vostra plaça.

➤ Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres a través del correu info@clubmedusa.cat