Preguntes freqüents

Què és una subscripció literària?

És un servei que periòdicament t'envia a casa una capsa que inclou un llibre (o llibres) i diversos complements sorpresa.

Com funciona?

Si tens ganes de subscriure't al Club Medusa, aquí pots trobar tota la informació necessària:

✏️ Com m'hi apunto?
Per assegurar-te de tenir la propera capsa a les teves mans hauràs de tenir en compte que t'has de subscriure com a molt tard el dia 10 del mes corresponent.

Si, per alguna raó, arribes tard i et subscrius després del dia 10, no t'amoïnis, encara ets benvingut/da, però la teva espera serà una mica més llarga. En lloc de la capsa del pròxim mes, rebràs la del mes següent.

⏳ Quan es renova la meva subscripció?
Un cop t'hagis subscrit, has de tenir en compte que totes les subscripcions mensuals es renovaran automàticament el dia 11 de cada mes. El dia 10 és la data límit per fer qualsevol modificació perquè, just l'endemà, començarem a preparar els materials i els enviaments de la propera a capsa.

La modalitat anual de la subscripció es renovarà el dia 11 del mes en què rebis l'última capsa.

Recorda que no hi ha cap compromís de permanència. Pots posar fi a la teva subscripció quan tu vulguis. També la pots posar en pausa o saltar els enviaments quan ho necessitis a través del teu perfil de l'Àrea de client.

💸 Com funcionen els pagaments?
El primer pagament el faràs al principi, quan decideixis unir-te al Club Medusa i donis d'alta la teva subscripció. La resta de pagaments els faràs el dia 11 de cada mes un cop hagis rebut la primera capsa.

📫 Quan rebré la meva capsa?
Les capses es rebran entre el dia 1 i el dia 5 de cada mes.

Què és el Club Medusa?

El Club Medusa neix amb la voluntat d'oferir una capsa de subscripció literària en català. Volem reivindicar la tasca de les petites editorials i les editorials independents catalanes, que ens presenten obres d'altíssima qualitat triades i editades amb una cura gairebé artesanal. Una de les nostres principals motivacions per emprendre aquest projecte és acostar els lectors a aquest sector del món editorial, descobrir els segells independents del nostre territori i les seves obres.

Hem decidit treballar exclusivament amb obres en català per la mancança d'una capsa de subscripció d'aquestes característiques en llengua catalana. Creiem que iniciar un projecte com aquest és una manera de reivindicar la nostra llengua.

La subscripció al Club Medusa t'ofereix l'oportunitat d'explorar llibres de fons que no tenen data de caducitat i, al mateix temps, redescobrir el gust per la lectura. Cada capsa de subscripció està feta amb molta cura i els materials complementaris que rebràs fan que sigui una experiència única de lectura. A més, gràcies al club de lectura connectaràs amb altres lectors, compartint opinions i noves perspectives.

En definitiva, el Club Medusa és una experiència literària que et portarà més enllà de la lectura convencional. T'animem a unir-te a nosaltres!

Què passa si ja tinc el llibre que m'envieu?

Nosaltres procurem que els títols que us enviem siguin poc coneguts, però en el cas que ja tinguis el llibre, només hauràs d'escriure'ns a info@clubmedusa.cat i trobarem una solució per tu.

Feu enviaments internacionals?

El nostre objectiu és que els membres del Club Medusa gaudeixin de tot el procés emmarcat en la nostra subscripció: des de la recepció de la capsa, passant per la lectura del llibre i acabant amb la participació en els clubs de lectura.

Per aconseguir-ho, volem garantir que totes les persones rebin el llibre amb prou antelació per a poder fer una lectura sense presses i ofecs.

Tot just acabem de començar i, ara com ara, ens és molt difícil garantir que aquests tempos es podran acomplir amb els enviaments internacionals.

De tota manera, volem que sapigueu que el nostre objectiu és que qualsevol persona, sigui on sigui, es pugui fer membre del Club Medusa i estem treballant per fer-ho possible.

Quin tipus de llibres enviareu?

Els llibres que us enviarem són títols de narrativa editats per les millors editorials independents catalanes. Creiem que això ja és un segell de qualitat per totes les lectures que oferirem.

Al Club Medusa donarem prioritat a aquells llibres de fons que, per la seva qualitat i el seu potencial, mereixen una segona oportunitat.

Seran llibres de molta qualitat literària i sobretot molt entretinguts perquè ens volem assegurar que gaudiu de la lectura!

Totes les lectures seran curtes, és a dir, tindran menys de 300 pàgines, per garantir que us les pugueu llegir abans de les activitats.