Sobre nosaltres

El Club Medusa neix amb la voluntat d'oferir una capsa de subscripció literària que reculli llibres de qualitat publicats per editorials independents catalanes. Des del Club Medusa oferim una experiència de lectura única als nostres subscriptors, que rebran mensualment una capsa que inclou un llibre de narrativa i la possibilitat de participar en un club de lectura amb la modalitat presencial o en línia. Volem proporcionar un espai de diàleg on es plantegin noves perspectives que ens facin reflexionar i descobrir noves veus.

El nostre objectiu és reivindicar la tasca de les petites editorials i les editorials independents catalanes, que ens presenten obres d'altíssima qualitat, triades i editades amb una cura gairebé artesanal

Hem decidit treballar exclusivament amb obres en català per la mancança d'una capsa de subscripció d'aquestes característiques en llengua catalana. Creiem que iniciar un projecte com aquest és una manera de reivindicar la nostra llengua i d’acostar als lectors als segells independents del nostre territori i les seves obres.

La subscripció al Club Medusa t'ofereix l'oportunitat d'explorar llibres que no tenen data de caducitat i, al mateix temps, redescobrir el gust per la lectura. Cada capsa de subscripció està feta amb molta cura i els materials complementaris que rebràs fan que sigui una experiència única de lectura.

Amb el club de lectura, no només llegiràs, sinó que també et connectaràs amb altres lectors, compartint opinions i noves perspectives que enriqueixen l'experiència literària. A Medusa, ens esforcem per crear un espai acollidor per a totes aquelles persones que vulguin compartir les seves experiències lectores. Tots els membres són benvinguts a participar, debatre, escoltar i compartir les seves opinions.

Uniu-vos al Club Medusa per descobrir noves veus i viatjar a través de la literatura catalana independent.

Qui som?

Andrea

L'Andrea va créixer a un poble de la comarca del Tarragonès i és el seu refugi quan Barcelona l'ofega. Graduada en Filologia Anglesa i Màster en Edició de la UAB. Està obsessionada amb els núvols, les flors i la tranquil·litat. L'humor i la tendresa són les seves qualitats preferides. Sempre té un llibre a la seva estanteria preparat per ser recomanat a alguna de les seves amigues.

Sara

La Sara pinta, fa paper reciclat i escriu quan bonament pot. Bàsicament, no para quieta i és addicta a la productivitat (però ho estem treballant). De periodista només en té el títol universitari i, tan aviat com va poder, va buscar refugi en el món editorial. Li agrada molt el pop-rock dels anys setanta, però mai et demanarà que facis esmena de tres cançons del grup que portes a la samarreta.  A vegades deixa anar perles com "un retweet és un acte d'intertextualitat".